برند بوش (Bosch)لباسشویی

ارور F00 یا E00 ماشین لباسشویی بوش BOSCH + راه حل

ارور F00 یا E00 ماشین لباسشویی بوش BOSCH به احتمال زیاد در هنگام روشن کردن لباسشویی ایجاد می شود. که معمولا بعد از رفع ارور های دیگر پدیدار می شود. وجود این ارور یا خطا به معنی این است که سیستم عامل برد کنترل دستگاه از کار افتاده است. در این نوشته به بررسی علت های خطای F00 یا E00 خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که کدام موارد را خود می توانید رفع کنید. در برخی موارد نیز برای جلوگیری از آسیب بیشتر بهتر است با تعمیر کار تماس بگیرید.

برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

علت خطا یا ارور F00 یا E00 در ماشین لباسشویی بوش

علت خطا یا ارور F00 یا E00 در لباسشویی بوش موارد زیر خواهد بود:

  • مشکل در عملکرد سیستم عامل برد الکترونیکی لباسشویی: در این صورت تراشه حافظه ماژول دچار مشکل شده است که در صورت حاد بودن مشکل باید تعمیر یا تعویض شود.
  • خرابی برد کنترل لباسشویی: برد الکترونیکی یکی از مهم ترین اجزا یک لباسشویی می باشد که در صورت آسیب دیدن دستگاه به درستی کار نمی کند. در صورتی که دچار خرابی شود نیاز به وجود یک تکنسین تعمیر لباسشویی بوش حس می شود.

رفع ارور F00 یا E00 لباسشویی بوش

در این بخش برای رفع ارور یا خطای F00 یا E00 در لباسشویی بوش آن ها را به دو دسته تقسیم کرده ایم. دسته اول کارهایی می باشد که با انجام آن احتمالا مشکل حل می شود. دسته دوم نیاز به وجود تعمیر کار برای تشخیص علت این ارور لازم است.

مواردی که خود می توانید آن را رفع کنید

وقتی ارور F00 یا E00 را مشاهده کردید چون به احتمال زیاد مشکل در عملکرد سیستم عامل برد الکترونیکی می باشد با ریست کردن لباسشویی احتمال رفع آن وجود دارد. برای ریست لباسشویی بوش راحتترین راه کشیدن دو شاخه لباسشویی به مدت ده دقیقه می باشد. البته در مدل های مختلف لباسشویی بوش تنظیم مجدد دستگاه ممکن است متفاوت باشد. به شما پیشنهاد می شود مقاله ریست لباسشویی بوش را مطالعه کنید.

مواردی که نیاز به تعمیر دارد

اگر ارور F00 یا E00 بعد از ریست برطرف نشد به احتمال زیاد باید با تعمیرکار لباسشویی تماس بگیرید. زیرا دو مورد اصلی که باعث نمایش این ارور می شود ( 1. مشکل در عملکرد سیستم عامل برد الکترونیکی 2. خرابی برد) ممکن است وجود خرابی در یکی از قطعات برد باشد که متناسب با تشخیص تعمیرکار باید تعمیر یا تعویض شود.

برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در صورتی که خطای یا ارور F00 یا E00 در نمایشگر ماشین لباسشویی بوش خود مشاهده میکنید احتمال نقص عملکرد یا خرابی در برد لباسشویی می باشد. در این نوشته به بررسی علت های این ارور و روش حل آن پرداخته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا