لباسشویی

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

احتمالا برای شما نیز زیاد پیش آمده است که بخواهید فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید بدون آنکه شستشو انجام دهید. برای مثال، لباس یا پتو یا هر چیز دیگری را به طور دستی شسته اید و میخواهید با استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی فقط آن را خشک کنید، و یا به هر علتی ماشین لباسشویی شما لباس هایی را که شسته است، به طور کامل خشک نکرده است، در این صورت نیز دوباره از برنامه خشک کن ماشین لباسشویی استفاده میکنید. ما در این مقاله، قصد داریم که نحوه استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی را به شما آموزش دهیم.
اگر میخواهید ماشین لباسشویی، لباسهایتان را به بهترین شکل خشک کند و در عین حال نیز آسیبی به آنها نرساند، به هنگام خرید ماشین لباسشویی باید توجه کنید که موتور آن سرعت چرخش بالایی داشته باشد. بنابراین هنگام خرید به این نکته خیلی خوب دقت کنید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

نحوه فعال کردن برنامه خشک کن در هر برند و مدل ماشین لباسشویی متفاوت است. اما به طور کلی به روش زیر میتوان خشک کن ماشین لباسشویی را فعال کرد:

  • در ابتدا لازم است که دکمه روشن و یا پاور (power) را بر روی ماشین لباسشویی بزنید.
  •  در مرحله بعد، دکمه خشک کن و یا spin را بزنید.
  • و در مرحله آخر نیز start را بزنید.

مراحل ذکر شده کاملا کلی بوده و ممکن است ترتیب مراحل در انواع مختلف ماشین لباسشویی متفاوت باشد. بنابراین بهتر است به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کرده و روش فعال کردن برنامه خشک کن را مطالعه کنید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم؟

به طور کلی دکمه spin به معنای خشک کن است . با زدن این دکمه در مرحله آبگیری و خشک کردن، میتوانید میزان دور چرخش ماشین لباسشویی را مشخص کنید. در برند سامسونگ برای اینکه تعداد دور چرخش را مشخص کنید، لازم است که دکمه چرخش را چند بار بزنید، سپس دکمه start را زده تا آبگیری آغاز شود.
در ماشین لباسشویی شما، 3 نوع برنامه مختلف برای انتخاب سرعت چرخش وجود دارد:

  •  اگر میخواهید پس از شستشو مقدار کمی آب درون لباسها باقی بماند، باید از دکمه Rinse Hold (حفظ آبکشی) استفاده کنید.
  •  اگر میخواهید اصلا عمل خشک کردن انجام نشود و بعد از تخلیه آب دیگر ماشین لباسشویی نچرخد، باید از دکمه No spin (بدون چرخش) استفاده کنید.
  •  اگر میخواهید عمل خشک کن انجام گیرد، باید دکمه Spin را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا عمل چرخش آغاز شود.

اگر قصد دارید که سرعت چرخش را به دلخواه تعیین کنید باید دکمه چرخش را چند بار بزنید و سپس دکمه Start را فشار دهید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم؟

اینگه چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم، بسیار ساده است. دکمه Spin برای استفاده از برنامه خشک کن ماشین لباسشویی میباشد. در این نوع ماشین لباسشویی، 6 حالت برای خشک کن وجود دارد:
Hold Rinse spin ، 1400 ،1000 ، 800، 400، Gentle Care
برنامه Gentle care ، جهت خشک کن با دور آرام است که جهت پیشگیری از آسیب دیدن الیاف پارچه استفاده میشود.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم؟

در ماشین لباسشویی های الجی جهت استفاده از برنامه خشک کن باید از دکمه Spin استفاده کنید. یا اینکه این کار را به صورت چرخش ولوم به سمت برنامه Spin انجام دهید. اصولا برنامه خشک کن 12 دقیقه طول میکشد تا لباسهای شما را بدون نم و رطوبت تحویلتان دهد.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنیم؟

در ماشین لباسشویی پاکشوما، بسته به اینکه مدل ماشین لباسشویی شما چیست، باید یکی از گزینه های dry ، only ، Spin را انتخاب کنید. برای انجام این کار، میبایست ولوم دستگاه را بچرخانید تا بر روی یکی از گزینه های بالا قرار بگیرد. و سپس دکمه start را فشار دهید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم؟

همانطور که در سایر برندها هم گفته شد، دکمه Spin جهت فعال کردن خشک کن ماشین لباسشویی استفاده میشود. اگر عملکرد ماشین لباسشویی شما به صورت ولوم هم بود، با چرخاندن ولوم دستگاه به سمت Spin میتوانید خشک کن را فعال کنید. در اغلب ماشین لباسشویی های اسنوا نیز میتوانید سرعت چرخش را تنظیم کنید تا کمترین آسیب به لباسهایتان برسد. در ماشین لباسشویی های برند اسنوا، برنامه Spin only هم برای خشک کن استفاده میشود.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی بوش استفاده کنیم؟

در ماشین لباسشویی های برند بوش، دو نوع برنامه وجود دارد که شما میتوانید با توجه به جنس پارچه ای که میخواهید آن را خشک کنید، از آنها استفاده کنید. برنامه ها به شرح زیر است:

  • برنامه Gentle care : برای خشک کردن لباس های حساس و ظریف شامل لباس های با پارچه های ابریشمی و یا حریر، از این برنامه استفاده میشود.
  •  برنامه Spin : این برنامه برای لباسهای معمولی شما استفاده میشود.

بعد از آنکه برنامه مورد نظر را انتخاب کردید، میتوانید دما و همچنین سرعت چرخش را نیز تنظیم کنید و به مقدار دلخواه تعیین کنید که کمترین آسیب را برای لباسهایتان داشته باشد.

چگونه از خشک کن ماشین لباسشویی های قدیمی استفاده کنیم؟

ماشین لباسشویی های قدیمی بسیار ساده هستند. چرا که تنوع برنامه های ماشین لباسشویی های جدید را ندارند. برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی های قدیمی، فقط لازم است ولوم تایمر را بر روی آخرین میزان آن قرار دهید و سپس دکمه Spin دستگاه را بزنید. به همین سادگی.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی، لباس هایمان را به خوبی خشک نمیکند؟

خشک نکردن و یا کامل خشک نکردن ماشین لباسشویی علت های گوناگونی دارد. در زیر، تعدادی از آنها را بیان خواهیم نمود. اما بهتر است دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را مطالعه کنید تا علت مشکل را دقیقا بفهمید و یا اینکه با نمایندگی دستگاه تماس گرفته و مشورت کنید. چند علت که ماشین لباسشویی تان به خوبی لباس ها را خشک نمیکند:

  • تنظیمات ماشین لباسشویی شما بهم ریخته است.
  • خارج از ظرفیت ماشین لباسشویی، درون آن لباس ریخته اید.
  • ترموستات ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است.
  • آب ماشین لباسشویی به خوبی تخلیه نشده است.
  • المنت حرارتی دستگاه، خراب است.
  • برد ماشین لباسشویی خراب است.
  • تسمه ماشین لباسشویی خراب است.
  • پمپ ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا