برند بوش (Bosch)لباسشویی

علت بوق زدن ماشین لباسشویی بوش + راه حل رفع آن

علت بوق زدن ماشین لباسشویی بوش همراه راه حل رفع آن را در این نوشته بررسی کرده ایم. بوش یکی از بهترین برند های لباسشویی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. این برند نیز مانند سایر برند های لباسشویی ممکن است با مشکل مواجه شود. اگر بعد از روشن کردن لباسشویی شروع به بوق زدن می کند باید این مشکل را رفع کنید تا بتوانید لباس های خود را با آن بشویید. در این نوشته به بررسی انواع بوق در لباسشویی بوش پرداخته ایم و راه حل هایی برای رفع آن بیان کرده ایم.

برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

انواع صدای بوق در لباسشویی بوش

صدای بوقی که از لباسشویی خود می شنوید ممکن است در حالت های زیر اتفاق بیفتد که معمولا در همه مدل های لباسشویی بوش این موارد وجود دارد.

  • بعد از روشن کردن لباسشویی بلافاصله شروع به بوق زدن می کند.
  • وقتی درب لباسشویی را میبندید شروع به بوق زدن می کند.
  • وقتی لباسشویی روشن است و در حال شستشو می باشد شروع به بوق زدن می کند.
  • بعد از شروع به کار لباسشویی بوق زدن آغاز می شود

اگر هر یک از موارد ذکر شده برای شما اتفاق افتاده ابتدا بررسی کنید که آیا این صدا روال عادی کار کردن لباسشویی شما نباشد. اگر همراه بوق کد اروری در صفحه نمایشگر لباسشویی خود مشاهده می کنید می تواند بهترین کمک را به شما در رفع آن کند. به شما پیشنهاد می شود نوشته ارور های لباسشویی بوش را هم مطالعه کنید. در صورتی که مطمئن هستید این شرایط غیر عادی می باشد تا ادامه با ما همراه باشید.

مهمترین علت های بوق زدن لباسشویی بوش

در این بخش مهمترین علت هایی که باعث بوق زدن لباسشویی بوش می شود را ذکر کرده ایم.

بسته نبودن درب لباسشویی

یکی از مهم ترین علت های بوق زدن لباسشویی بوش مخصوصا در ابتدا کار، بسته نبودن درب لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که اگر درب به درستی بسته نشود لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد. از بسته بودن درب مطمئن شوید و همچنین بررسی کنید که مکانیزم قفل درب به درستی کار می کند.

بررسی اتصالات مربوط به برق

اتصالات برق خود را بررسی کنید در مواردی پیش آماده که پریز لباسشویی با اجاق گاز یکی می باشد و در صورته جرقه زدن فندک اجاق گاز لباسشویی با مشکل مواجه شده است.

پر کردن بیش از حد لباسشویی

در بعضی از مدل های بوش در صورتی که لباسشویی شما بیش از حد مجاز پر شده باشد لباسشویی شروع به بوق زدن می کند که آن را باید به عنوان هشدار در نظر بگیرید.

مسدود شدن لوله های تخلیه

یکی دیگر از مواردی که باعث بوق زدن لباسشویی بوش می شود انسداد در لوله های تخلیه فاضلاب لباسشویی می باشد. پس حتما مطمئن شوید در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مشکل در برد الکترونیکی لباسشویی

اگر برد الکترونیکی لباسشویی شما دچار خرابی شده باشد دستگاه ممکن است بوق بزند. البته در همه موارد خرابی برد این مورد وجود ندارد و ممکن است در عملکرد دیگر لباسشویی اختلال ایجاد کند.

تراز نبودن لباسشویی

بررسی کنید تا مطمئن شوید لباسشویی شما در تراز شده باشد در بعضی از مدل های لباسشویی بوش وجود این مشکل باعث بوق زدن لباسشویی می شود.

راه حل رفع بوق زدن لباسشویی بوش

برای رفع بوق لباسشویی بوش می توانید راه حل های زیر را بررسی کنید.

  • مطمئن شوید درب لباسشویی بوش شما به درستی بسته شده است
  • اتصالات برقی خود را بررسی کنید
  • حجم لباس های خود را کاهش دهید
  • از مسدود نبودن مسیر فاضلاب و همچنین لوله های تخلیه مطمئن شوید
برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر بعد از بررسی دوباره لباسشویی بوش شروع به بوق زدن کرد چکار کنیم؟

اگر بعد از بررسی راه حل های بالا لباس شویی بوش شما همچنان به بوق زدن ادامه داد بهتر است با تکنسین تعمیر لباسشویی بوش تماس بگیرید زیرا اگر تخصص کافی در این مورد را نداشته باشید ممکن است دچار خسارت بیشتری شوید. کارا امداد با سال ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لباسشویی بوش می تواند به شما کمک کند کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا